Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Τριτη 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026

 SENIOR  D2

Kαναμε επαναληψη στην έκθεση το Story και γράψαμε ενα στην τάξη.

Παρακαλειται ο Κωνσταντινος αυριο  45 λεπτα πριν το μαθημα να ερθει να γράψει την έκθεση για να την σχολιασουμε στην ταξη μαζι με τις άλλες 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τριτη 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026

 SENIOR  D2 Kαναμε επαναληψη στην έκθεση το Story και γράψαμε ενα στην τάξη. Παρακαλειται ο Κωνσταντινος αυριο  45 λεπτα πριν το μαθημα να ε...