SENIOR D2
Kαναμε επαναληψη στην έκθεση το Story και γράψαμε ενα στην τάξη.
Παρακαλειται ο Κωνσταντινος αυριο 45 λεπτα πριν το μαθημα να ερθει να γράψει την έκθεση για να την σχολιασουμε στην ταξη μαζι με τις άλλες
SENIOR D2 Kαναμε επαναληψη στην έκθεση το Story και γράψαμε ενα στην τάξη. Παρακαλειται ο Κωνσταντινος αυριο 45 λεπτα πριν το μαθημα να ε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου